Μεταβρεφικό Τμήμα

Απρίλιος 11, 2014από Dimitris Rouvalis

( από 1½ έτος έως και 2½ ετών  )   Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο, πως κάθε παιδί μέχρι την ηλικία των 20 μηνών, επεξεργάζεται και αντιλαμβάνεται τα πάντα γύρω του με κέντρο τον εαυτό του. Αυτός είναι και ο λόγος της ύπαρξης πολλών χαρακτηριστικών σε αυτό το αναπτυξιακό στάδιο, όπως ο εγωκεντρισμός, η κτητικότητα, ο εγωισμός...

( από 1½ έτος έως και 2½ ετών  )

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ-Classrooms-Facilities-WEB 13 of 52

 

Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο, πως κάθε παιδί μέχρι την ηλικία των 20 μηνών, επεξεργάζεται και αντιλαμβάνεται τα πάντα γύρω του με κέντρο τον εαυτό του. Αυτός είναι και ο λόγος της ύπαρξης πολλών χαρακτηριστικών σε αυτό το αναπτυξιακό στάδιο, όπως ο εγωκεντρισμός, η κτητικότητα, ο εγωισμός και η δυσκολία στη συνεργασία. Το παιδί, σε αυτό το στάδιο, απολαμβάνει πολύ το παιχνίδι μαζί με άλλους, αλλά παίζει παράλληλα, όχι ομαδικά.

Μέσα του παρόλα αυτά, είναι έτοιμο να κάνει ένα ακόμα μεγάλο βήμα προς τα μπροστά, να βγει από το “Εγώ” και να νοιώσει ότι ανήκει σε ένα σύνολο, σε μία ομάδα, κατακτώντας το “Εμείς”.

Σε αυτό θα παίξουν καταλυτικό ρόλο τα κοινωνικά ερεθίσματα, αλλά φυσικά και η ισορροπία στην επικοινωνία!

Αυτός είναι ο βασικότερος στόχος του Μεταβρεφικού μας τμήματος! Να μπορέσει το παιδί, μέσα σε ένα ήρεμο και ευχάριστο περιβάλλον, να χτίσει τη κοινωνικότητά του και παράλληλα να αναπτύξει κα να εμπλουτίσει το κυριότερο χαρακτηριστικό του ανθρώπου, τον Λόγο.

Όπως και σε όλες τις υπόλοιπες ηλικίες, έτσι και σε αυτή, το μοναδικό μέσον το οποίο χρησιμοποιούμε είναι το παιχνίδι! Μέσω του παιχνιδιού το κάθε παιδί θα κερδίσει εμπειρίες, αυτοπεποίθηση, γνώσεις. Θα αναπτυχθεί ολόπλευρα μέσα σε ένα ομαδικό κλήμα, πάντα με τη βοήθεια και τη προτροπή των παιδαγωγών. Το ρόλο αυτό έχουν αναλάβει οι δύο παιδαγωγοί του Μεταβρεφικού τμήματος. Άνθρωποι με μεγάλη εμπειρία και κατάρτιση, μα πάνω απ’ όλα με απαράμιλλη αγάπη για το παιδί!

Σε ότι αφορά στις δραστηριότητες στις οποίες λαμβάνουν μέρος τα παιδιά αυτής της ηλικιακής ομάδας, οι κυριότερες συμπεριλαμβάνουν πολλή κίνηση, τραγούδι, χορό, συγχρονισμό, αλλά λόγω της συνεχώς αναπτυσσόμενης νοημοσύνης των παιδιών, συμμετέχουν και σε πολλές δραστηριότητες ζωγραφικής, καλλιτεχνικών και έκφρασης. Όλα τα παιδιά έρχονται σε επαφή με μεγάλη ποικιλία υλικών και τεχνικών (Κολλάζ-Χαρτοκοπτική-Πινέλα κ.α) και αποτέλεσμα αυτής της μεθόδου είναι φυσικά η  ανάπτυξη των ικανοτήτων προγραφής.

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ-Classrooms-Facilities-WEB 40 of 52

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ-Classrooms-Facilities-WEB 41 of 52

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ-Classrooms-Facilities-WEB 21 of 52

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ-Classrooms-Facilities-WEB 10 of 52

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ-Classrooms-Facilities-WEB 51 of 52

Dimitris Rouvalis